לימסול עם ילדים

לימסול, הממוקמת על חוף הים בקפריסין, היא יעד מצוין לחופשה עם ילדים. העיר מציעה מגוון אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים, עם פעילויות המשלבות כיף, חינוך והרפתקאות. במאמר זה נסקור כמה מהמקומות המובילים לבילוי משפחתי בלימסול, שיהפכו את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

1. מוזיאון האשליות פראדוקס לימסול (Limassol: Paradox Museum)

מוזיאון פראדוקס הוא מקום מרתק שבו המציאות והדמיון מתערבבים יחד ליצירת אשליות מרהיבות. המוזיאון מציע תצוגות אינטראקטיביות המתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד, עם אפשרות לחקור את המדע מאחורי האשליות ולצלם תמונות מצחיקות ומשעשעות. זהו מקום נהדר לבילוי של כמה שעות באווירה מהנה ומחכימה.

כתובת: 19 Vasilissis Street, Limassol

שעות פתיחהשני-שישי: 10:00-18:00 שבת וראשון: 10:00-20:0

מחיר כניסהמבוגר: כ-12 יורו, ילד: כ-8 יורו

לרכישה:

Powered by GetYourGuide

2. פארק מים לימסול - פאסורי ווטרמאניה (Fasouri Watermania Waterpark)

פארק המים פאסורי הוא המקום האידיאלי ליום של כיף והתזה במים. הפארק מציע מגוון מתקנים הכוללים מגלשות מים מהירות, בריכות גלים, נהרות שקטים ומתחם לילדים צעירים. הפארק מתוחזק היטב ומספק את כל השירותים הנדרשים, כמו מסעדות, מזנונים ואזורי ישיבה מוצלים. מומלץ להגיע מוקדם כדי להימנע מעומס ולהפיק את המרב מהביקור.

כתובת: Fasouri 3311, Limassol 

שעות פתיחה: מאי-אוקטובר, כל יום 10:00-18:00

מחיר כניסהמבוגר: כ-30 יורו, ילד: כ-17 יורו

3. גן החיות העירוני (Municipal Zoo)

גן החיות של לימסול הוא מקום מקסים שבו הילדים יכולים לראות מקרוב מגוון בעלי חיים, החל מחיות טרף ועד ציפורים אקזוטיות. גן החיות מתאים לכל הגילאים ומציע מסלולי הליכה נעימים בין הכלובים, פינות ליטוף ואזור משחקים. זהו מקום מצוין ללמד את הילדים על בעלי חיים וחשיבות השמירה על הטבע.

כתובתLord Byron, Limassol

שעות פתיחה: כל ימות השבוע 09:00-19:00

מחיר כניסהמבוגר: כ-5 יורו. ילד: כ-3 יורו

4. קארטינג בלימסול: The Need 4 Speed Go Karting

אם ילדיכם אוהבים מרוצים ומחפשים חוויה מרגשת, The Need 4 Speed Go Karting הוא המקום עבורם. מסלול הקארטינג מציע חוויית נהיגה בטוחה ומהנה, עם מכוניות קארט המתאימות לכל הגילאים ורמות הניסיון. במקום ישנו גם בית קפה שבו תוכלו לנוח לאחר המרוץ וליהנות ממשקה מרענן.

כתובת:
The Need 4 Speed Go Karting
Limassol Karting Centre, Ypsonas 4188, Limassol, Cyprus

שעות פעילות:

  • שני – שישי: 14:00–20:00
  • שבת: וראשון 10:00–20:00

5. עיר החלומות (City of Dreams Mediterranean)

עיר החלומות לימסול היא יעד מדהים לכל המשפחה, המשלב חוויות מהנות עם שירותי נופש יוקרתיים. המתקנים נמצאים בתוך המלון שם ישנן בריכות שחייה, אזורי משחקים לילדים, מסעדות איכותיות ואפילו קזינו להורים. המקום מעוצב כך שיתאים לכל המשפחה, עם פעילויות המתאימות לילדים בכל הגילאים.

6. החלקה על הקרח בקניון MY MALL לימסול

אחת החוויות הייחודיות בלימסול היא החלקה על הקרח בקניון MY MALL. המתחם מציע משטח קרח גדול שבו ילדים ומבוגרים יכולים ליהנות מהחלקה, בין אם אתם מתחילים ובין אם אתם מנוסים. המקום פתוח לאורך כל השנה, מה שמאפשר לחוות את הכיף של החורף גם בקיץ.

כתובת285, Franklin Roosevelt, Franklin Roosevelt 285, Limassol 3150,
שעות פעילות: 11:00 – 21:00

בתוך: MY MALL Limassol

 

7. באבל פארק (Bubble Park)

Bubble Park הוא מתחם משחקים פנימי בלימסול שמציע חוויית בילוי מושלמת לכל המשפחה, במיוחד בימים חמים או גשומים כאשר בילוי בחוץ הוא פחות אפשרי. המקום מעוצב כך שיתאים לילדים בכל הגילאים, ומציע מגוון רחב של מתקנים ומשחקים שמתאימים לכל שלב התפתחותי.

ב-Bubble Park תמצאו אזורי משחקים שונים שמותאמים לגילאים שונים. למשל, קיים אזור משחקים רך לפעוטות, עם שטיחים מרופדים ומתקנים בטיחותיים שנועדו לעודד את הילדים הקטנים לזחול, לטפס ולחקור את סביבתם בביטחון מלא.

לילדים הגדולים יותר, המקום מציע קירות טיפוס צבעוניים ומאתגרים שמספקים חוויה כיפית ומפתחת מוטורית. מעבר לכך, ישנם מסלולי מכשולים שמיועדים לשיפור הקואורדינציה, המהירות והכוח של הילדים, תוך שהם נהנים מתחושת הצלחה והתגברות על אתגרים.

Bubble Park כולל גם מתחם משחקי וידאו מתקדם, שבו הילדים יכולים להתנסות במשחקים אלקטרוניים שונים. בין המשחקים תמצאו קונסולות מתקדמות ומשחקים אינטראקטיביים שמשלבים טכנולוגיה עם הנאה. אזור זה פופולרי במיוחד בקרב הילדים הגדולים יותר, שמחפשים תעסוקה אינטנסיבית ומהנה.

מעבר למשחקים הפיזיים והטכנולוגיים, Bubble Park מציע גם אזורי יצירה שבהם הילדים יכולים להשתתף בסדנאות יצירה מגוונות. כאן הילדים יכולים לצייר, לבנות בפלסטלינה, ולהכין יצירות אומנות שונות בהנחיית צוות המדריכים המקצועי של המקום. פעילות זו מעניקה לילדים הזדמנות לפתח את הצד היצירתי שלהם וליהנות ממשהו ייחודי שהם יצרו בעצמם.

בזמן שהילדים נהנים ומשחקים, ההורים יכולים לנוח ולהירגע באחת מפינות הישיבה הנוחות הפזורות ברחבי המתחם. במקום ישנן פינות קפה שמציעות מגוון משקאות חמים וקרים, וכן חטיפים ומאפים טעימים. כך, ההורים יכולים לשבת בנחת, לצפות בילדים וליהנות מהפסקה רגועה בזמן שהילדים נהנים מעולם המשחקים הצבעוני..

כתובת: Djelal Bayar 13, Limassol 3013, קפריסין
שעות פעילות: שלישי-שישי בין השעות 15:30 – 21:00, שבת-ראשון מ10:30 – 21:00, יום שני סגור
מחיר כרטיס: מגיל שנה ומעלה 7.5 יורו

לסיכום

לימסול היא עיר שמציעה שפע של פעילויות לכל המשפחה, עם דגש על כיף, למידה ובילוי. בין אם אתם מחפשים חוויות מרגיעות בגן החיות, כיף אדרנליני בקארטינג, או יום רגוע בפארק מים – לימסול תספק לכם את כל מה שאתם צריכים לחופשה משפחתית מושלמת.