קניות בלימסול

לימסול, העיר השנייה בגודלה בקפריסין, היא יעד מדהים לחובבי השופינג. העיר מציעה חוויות קנייה ייחודיות ומגוונות, החל משווקים מסורתיים ועד קניונים מודרניים. הנה מדריך מקיף שיעזור לכם לתכנן את מסע השופינג שלכם בלימסול:

בלימסול תמצאו מגוון שווקים תוססים, משתלמים ומרתקים, שיכולים לשפר את חוויית הקניות שלכם בעיר. הנה כמה שווקים ששווה להכיר:

השוק המרכזי העירוני (Central Municipal Market)

השוק המרכזי העירוני בלימסול מציע תוצרת חקלאית טרייה ומקומית. כאן תוכלו למצוא ירקות, פירות, גבינות, דבש, יינות ומוצרי מזון נוספים ישר מהחקלאים המקומיים. השוק מתנהל באווירה נינוחה וידידותית, ומאפשר הזדמנות נהדרת להכיר את האוכל הקפריסאי המסורתי.

כתובת: Agiou Andreou Street 3042, Limassol
שעות פתיחה: כל יום 08:00-14:00 (סגור בימי ראשון)

שוק הפשפשים (The Flea Market)

שוק הפשפשים של לימסול מציע מגוון רחב של פריטים יד שנייה, עתיקות, ביגוד, תכשיטים, רהיטים, ספרים ופריטי אמנות. השוק מתקיים בסופי שבוע ומהווה מקום מצוין למציאות מיוחדות ולא שגרתיות. בנוסף, השוק הוא מקום מפגש נהדר עם מקומיים ותיירים כאחד, וניתן למצוא בו פריטים בעלי ערך היסטורי ותרבותי.

כתובת: Franklin Roosevelt 285, Limassol
שעות פתיחה: שבת וראשון 09:00-15:00

שוק לינופטרה (Linopetra Saturday Market)

שוק לינופטרה מתקיים בכל יום שבת ומציע חווית קנייה ייחודית. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים, כולל פירות וירקות טריים, תבלינים, בגדים, תכשיטים ופריטי אומנות. השוק הוא מקום מצוין לחוות את האווירה המקומית ולמצוא פריטים ייחודיים.

כתובת: Linopetra, Limassol
שעות פתיחה: שבת 08:00-14:00

מדרחובים ורחובות שופינג בלימסול

שדרות מקריוס לימסול (Archbishop Makarios III Avenue)

רחוב ארצ'יבישופ מקריוס השלישי הוא רחוב נוסף בלימסול המציע חווית קנייה מגוונת. הרחוב הזה מציע שילוב בין חנויות מותגים לבין חנויות בוטיק מקומיות, והוא יעד מצוין לשופינג.

מה תוכלו למצוא בשדרת מקריוס לימסול?

  • חנויות מותגים: חנויות של מותגים בינלאומיים כמו Nike, Adidas, Tommy Hilfiger, ו-Calvin Klein מציעות מבחר רחב של בגדים, נעליים ואביזרים.
  • חנויות בוטיק מקומיות: חנויות בוטיק קטנות שמציעות בגדי מעצבים מקומיים, תכשיטים בעבודת יד ופריטי עיצוב לבית.
  • מסעדות ובתי קפה: הרחוב מלא במסעדות מקומיות ובתי קפה נעימים, שבהם תוכלו לעצור ולהירגע בין הקניות.

רחוב אגיוס אנדריאס (Agiou Andreou Street)

רחוב אגיוס אנדריאס הוא אחד הרחובות המרכזיים בלימסול ונמצא בלב העיר העתיקה. הרחוב המקסים הזה משלב בין חנויות מסורתיות למותגים מודרניים, ויוצר חוויית קנייה ייחודית.

מה תוכלו למצוא ברחוב אגיוס אנדריאס?

  • חנויות מקומיות: חנויות קטנות ומיוחדות שמציעות מוצרי אומנות בעבודת יד, כלי קרמיקה, תכשיטים, בגדים מסורתיים ופריטי דקורציה לבית.
  • מסעדות ובתי קפה: מגוון רחב של מסעדות מקומיות שמציעות מטבח קפריסאי מסורתי, כמו גם בתי קפה שמציעים מאפים וקפה משובח.
  • מבנים היסטוריים: הרחוב מציע גם הזדמנות לראות ולבקר במבנים היסטוריים מרשימים, שחלקם משמשים כיום כחנויות ובתי קפה.

מדרחוב אנסיואונה (Anexartisias Street)

מדרחוב אנסיואונה הוא אחד הרחובות המרכזיים לשופינג בלימסול, ומציע חווית קנייה תוססת ומגוונת. הרחוב הפופולרי הזה מלא בחנויות של מותגים בינלאומיים ומקומיים, ומהווה יעד חובה לחובבי הקניות.

מה תוכלו למצוא במדרחוב אנסיואונה?

  • מותגים בינלאומיים: חנויות של מותגים כמו Zara, H&M, Mango, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, ו-Massimo Dutti מציעות מבחר רחב של בגדים, אביזרים ונעליים לכל הגילאים.
  • חנויות מקומיות: לצד המותגים הבינלאומיים, תוכלו למצוא חנויות מקומיות שמציעות בגדי מעצבים קפריסאים, תכשיטים בעבודת יד, ופריטי עיצוב לבית.
  • מסעדות ובתי קפה: הרחוב מלא במסעדות, בתי קפה ודוכני אוכל, כך שתוכלו ליהנות מארוחה טובה או קפה מרענן בין סיבוב קניות לסיבוב נוסף.

לימסול מציעה חווית קנייה מגוונת ומרתקת, עם שילוב מושלם של מסורת ומודרניות. בין אם אתם מחפשים מוצרים מקומיים, מותגים בינלאומיים, או פריטים ייחודיים, רחובות הקניות והמדרחובים של העיר יספקו לכם חווית קנייה בלתי נשכחת.

קניונים בלימסול

אם אתם מחפשים חוויית קניות מעולה בלימסול, או שהמזג האוויר לא מתאים לטיול ברחובות העיר, כדאי שתכירו כמה מהקניונים הבולטים בעיר. הקניונים בלימסול מציעים מגוון רחב של חנויות, מסעדות, ובילויים לכל המשפחה. הנה רשימה של הקניונים המובילים שכדאי לכם לבקר בהם במהלך השהות שלכם בעיר.

קניון מיי מול (My Mall Limassol)

קניון מיי מול הוא יעד מרכזי לחוויית קניות בלימסול. הקניון, שנפתח בשנת 2009, הוא הגדול ביותר בקפריסין ומציע מגוון רחב של חנויות, מסעדות ואטרקציות לכל המשפחה. הנה פירוט רחב יותר על מה שתוכלו למצוא וליהנות ממנו בקניון מיי מול:

חנויות

מיי מול מציע מגוון עצום של חנויות מותגים בינלאומיים ומקומיים, כולל:

  • אופנה: חנויות כמו Zara, H&M, Mango, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, ו-New Yorker מציעות מבחר רחב של בגדים, אביזרים ונעליים לכל הגילאים.
  • ספורט: חנויות ספורט כמו Nike, Adidas, Puma, ו-Intersport מציעות ציוד וביגוד ספורטיבי לכל הסוגים.
  • אלקטרוניקה: חנויות כמו Public ו-Electroline מספקות את כל מה שאתם צריכים בתחום האלקטרוניקה, כולל טלפונים ניידים, מחשבים, טלוויזיות, ומוצרי בית חכמים.
  • קוסמטיקה ובשמים: חנויות כמו Beauty Line, Mac, The Body Shop ו-Sephora מציעות מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, איפור, בשמים וטיפוח.
  • אביזרים ותכשיטים: חנויות כמו Swarovski, Pandora, ו-Gold & Silver מציעות מגוון תכשיטים ואביזרים יוקרתיים.

מסעדות ובתי קפה

בקניון מיי מול תמצאו מגוון רחב של אפשרויות קולינריות:

  • מסעדות מהירות: רשתות מוכרות כמו McDonald's, KFC, Pizza Hut ו-Burger King מציעות ארוחות מהירות וטעימות.
  • מסעדות בינלאומיות: מסעדות כמו Wagamama (אסייתית), TGI Fridays (אמריקאית), ו-Gloria Jean's Coffees מציעות חווית אכילה בינלאומית.
  • בתי קפה ומאפים: מקומות כמו Starbucks, Costa Coffee, ו-Zorbas Bakery מציעים מגוון קפה, מאפים, ועוגות.

אטרקציות ובידור

מיי מול מציע גם מגוון רחב של אטרקציות ובידור לכל המשפחה:

  • אזור משחקים לילדים: מתחם משחקים ענק לילדים הכולל מגוון משחקים ומתקנים, כמו מגרשי משחקים רכים, מכוניות חשמליות, ומתחמי משחקי וידאו.
  • אולם קולנוע: קניון מיי מול כולל גם בית קולנוע מודרני עם מסכי IMAX וטכנולוגיית תלת מימד, שבו תוכלו ליהנות מהסרטים החדשים ביותר.
  • באולינג: מתחם באולינג מודרני שבו תוכלו לשחק ולהנות עם חברים ובני משפחה.

שירותים נוספים

מיי מול מציע גם מגוון שירותים לנוחות המבקרים:

  • חנייה: חנייה מקורה ונוחה זמינה לכל המבקרים, עם מספר רב של מקומות חנייה.
  • Wi-Fi חופשי: גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל רחבי הקניון.
  • שירותי בנקאות: סניפים של בנקים ומכונות כספומט זמינים בקניון.
  • שירותי ניקיון ואבטחה: שירותי ניקיון ואבטחה זמינים בכל שעות הפתיחה להבטחת חווית קנייה נעימה ובטוחה.

מידע כללי

כתובת: Zakaki, Franklin Roosevelt Ave 285, Limassol
שעות פתיחה: שני-שבת 10:00-22:00, ראשון 11:00-19:00

 

מיי מול הוא יעד מצוין לחוויית קנייה שלמה ונעימה, המשלב בין חנויות מגוונות, אפשרויות קולינריות רבות ואטרקציות לכל המשפחה. זהו מקום אידיאלי לבלות בו יום שלם ולהנות מכל מה שהוא מציע.

מותגים שישראלים אוהבים בלימסול

זארה בלימסול

בלימסול יש סניף של רשת האופנה הבינלאומית זארה, הממוקם בקניון MY MALL Limassol. חנות זו מציעה מגוון רחב של בגדים, הנעלה, ואביזרי אופנה לנשים, גברים, וילדים. הסניף מעוצב בצורה מודרנית וכולל מגוון מחלקות המאפשרות חווית קנייה נוחה ומהנה. כאן ניתן למצוא קולקציות עונתיות עדכניות ומוצרים המתאימים לכל סגנון אופנה.

ספורה בלימסול

ספורה היא אחת הרשתות הבינלאומיות המובילות בתחום היופי והקוסמטיקה, ויש לה סניף בלימסול. הסניף ממוקם גם הוא בקניון MY MALL Limassol ומציע מבחר רחב של מוצרי טיפוח, איפור, ובשמים ממותגים בינלאומיים ומקומיים. בנוסף למוצרים, ניתן למצוא בסניף שירותי ייעוץ מקצועי והתאמת מוצרים ללקוח בהתאם לסוג העור והעדפות אישיות.

ג'מבו בלימסול

בלימסול ישנם שני סניפים של רשת החנויות ג'מבו:

  1. Limassol Shopping Center: סניף זה ממוקם בתוך מרכז הקניות Limassol Shopping Center, והוא מציע מגוון רחב של מוצרים הכוללים צעצועים, כלי בית, מוצרים לבית הספר, קישוטים, ועוד. הסניף מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים המחפשות מוצרים איכותיים במחירים נגישים.

  2. Λινόπετρα, Ayiou Athanasiou 39: הסניף השני של ג'מבו בלימסול ממוקם ברחוב Ayiou Athanasiou 39 באזור Λινόπετρα. כמו הסניף הראשון, גם כאן תמצאו מגוון עצום של מוצרים לכל המשפחה, כולל מוצרים לבית, משחקים לילדים, ואביזרי נוי.

שני הסניפים הם מקומות פופולריים לקניות בקרב מקומיים ותיירים כאחד, המציעים חווית קנייה מגוונת ומהנה.

לימסול קניות אאוטלט

בלימסול אין כרגע אאוטלט רשמי שמוקדש למכירת פריטים במחירים מוזלים כמו שיש בערים אחרות בעולם. בעוד שיש בלימסול קניונים ומרכזי קניות שציינו מקודם, המציעים מגוון רחב של מותגים, בגדים, אביזרים ומוצרים אחרים, הם אינם פועלים בפורמט של אאוטלט שבו נמכרים מוצרים מהקולקציות הקודמות או מוצרים בהנחות גדולות.

למי שמחפש חנויות אאוטלט בקפריסין, ייתכן שיהיה צורך לנסוע לאזורים אחרים באי, שכן בלימסול אין אאוטלטים ייעודיים נכון להיום. עם זאת, ישנם מבצעים עונתיים והנחות בקניונים ובחנויות המקומיות, כך שעדיין ניתן למצוא מוצרים במחירים טובים בעיר.